betulls hiç bir sorun teşkil etmez korkma bunun zaten bilimsel bir gerçekçiliği yokmuş perinatoloji doktoru söyledi sadece 2 haftada 1 kontrole gittim bende baktı bir sorun yok dedi şuan 36nın içindeyim.. Bebeğimin yapısal küçüklüğü olduğuna karar verdi kilosu normale göre biraz az ama her çocuk aynı kiloda doğmaz çok küçük ve çok büyük bebekler sorun teşkil eder dedi canım gönlünü ferah tut sadece perinatolojiye gönderirse doktorun daha iyi olur işin uzmanı baksın nedenine farklı nedenleri olabilir çünkü