AE42 benim adetlerim aşırı sancılı olduğu için ciddi ağrım olmasına rağmen çok etkilenmedim alışkınım yani,,bnm de hep sağ tarafım ağrırdı yani tek taraf...erkek bekliyoruz inşALLAH bakalım...genelde bnm herşeyim sağdan gidiyo:)) tek taraf olması da normal ama tabi doktoruna da mutlaka sorarsın...