Havvaoz Kan grubunuz aynıysa zaten kan uyuşmazlığınız yok. Mesela ben +, eşim - biz uyuşmuyoruz ama benim oğlumlada kan uyuşmazlığım var o yüzden sütümle alakalı sıkıntılar oldu başta ama geçti. Doğumdan önce ve sonra bir iğne vuruldum ilk bebekte zaten sıkıntı olmuyor, ikincide olmasın diye