Kubra_dmrr Vakit geçiyor ama geçmiyor gibi klasik olcak ama ne zaman sağlıkla hayırla kucağıma alıcam inşallah diye düşünmeden edemiyorum bir an önce gelsin istiyorum son zamanlar sanki hiç geçmiyor 🤦🏻♀️
FatmaSalam Kubra_dmrr bizim son 69 sıcaklar da bastırdı kötü zamana denk geldi son günler, Allah kurtarsın hepimizi 🙏🏻
senanur Kubra_dmrr bizimde tam 49 . o kadar sabırsızlanıyorumki artık. oğluşumu hiç görmediğim halde içimde bi özlem duygusu var ☺️
Gulzar Kızlar ya bir şey sorucam ben forum da 2-3 defa bişey yazdım ama hiç bir cevap bile gelmiyo neden ola bilir?
Kubra_dmrr Gulzar bazen anasayfaya düşmeyebiliyor canım göremiyoruz ya da konuyla alakalı bilgileri olmayabilir sayfayı yenile bildirimle alakalıdır belki
Kubra_dmrr senanur evet ya o ne güzel bir duygudur o kadar uykusuzluk acı oluyor uyuyamıyorum ama bir tekme atınca dünyalar benim oluyor kim bilir doğunca nasıl olcaklar. 🤗
Kubra_dmrr Selhan ayy çok heyecanlı Allah sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin benim de günlerim çabuk geçer inşallah 🤗
Obiranne Safak 46 sezeryan stresı gün yaklaştıkça basıyor benı zaten baskı sancı şişmeler beni benden alıyor bide işten ayrılıcam bu hafta oda koymaya başladı çalışmak güzel şey iki çocuklu olunca cesaret edemedım devam etmeye sanırım psikom şimdiden bozulmaya başladı 🤦♀️
Kubra_dmrr Obiranne o sıkıntılar herkeste oluyor kendinizi motive edin az kalmış sağlıkla gelsin inşallah
ilaydanurhavvat Kubra_dmrr aramızda 5 gün var bizimde 54 günümüz kaldı hayırlıysla alırız kucağımıza inşallah ❤️🙏🏻