Kızlar iki taramamiz yapıldı bugün 10 gun sonra çıkar dedi doktorumuz cinsiyeti 2 li tarama testinin sonucuna göre cinsiyet netleşiyor mu
Sigortada 11 haftalik ken gitmiştim kiz gibi duruyor ama net degil dedi bugun de kendi doktorum özel de erkek gibi dedi.net sizler nezaman öğrendiniz.