Minnosunannesiii Ceydaguzelerr ben 5 mayısta doğsun istiyorum 🤣🤣🤣 belki kızım anasıyla babasının kavuştuğu gecede gelir 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Engzlevlt Ceydaguzelerr sağ Salim evladına kavuşursun inşallah bizz taa eylülde günler hemen geçsin istiyorum
Fatmadalkilic Ceydaguzelerr evet ilk olacak ve sezaryen olmak istedim normal doğuramam ya korkuyorum😃
ulviyedemirbas2 Ceydaguzelerr benim de inşallah 22sı olacak inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah amin 🤲😘
Fatmadalkilic Ceydaguzelerr var olmaz mı ama kime sorsam çekiştirmeleri hissediyorsun diyor o an nasıl olcak merak ediyorum valla😹
EceveDenizinAnnesi Ceydaguzelerr ben de 26 Nisan da genel anestezi ile sezeryan olacağım. Merakla bekliyorum miniğimi.