SuPerisi01 ooooo anlamazlar anlamazlar bide yorum yaparlar, deli ediyolar beni, kendi istegimle sz olmak istiyorum, yok yarim insan yok dikislerin bi omur acicak yok zar yok zirt, bisey desen kirilacak demesen sen patliyosun. Bunlari diyenlerde 1990 larda dogum yapanlar, heralde bişeler gelişmiştir o yillardan beri, insan bedenin bedenine de fark olur yani herkeste ayni olmazki anlatamiyosun. Bence keyfine bak, herseyi anlik yasa hic biseyi dusunmeden, elbette agri sizi olcak, ama omur boyunca bizlerle kalacak degil ya gececek🌸