ikinciannelikseruveni Selam kızlar kullanan var mı? Dogumdan sonra evde kullanmak icin mantikli gibi gozukuyor. Ama daha yeni teknoloji oldugu icin bilemedim. Kullanan varsa fikir versin.
metehaninannesiii ikinciannelikseruveni ınstagramdan takip ettiğim birisi kullanıyor memnun kaldığını söylemişti sanırım diğer hafta a101 gelecek bilgin olsun
Buketkucuk ikinciannelikseruveni bende almayı istiyorum katlanabilir olması da avantaj yer kaplamaz pek fakat çok pahalı😏
Seroy ikinciannelikseruveni şahsen bunu kullanacak vaktim olduğunu sanmıyorum 😂 okula giden oğlum var birde bebek olucak zor gibi ev işi yemek bebek derken daha çok ayakta olacakmışım gibi geliyo 😂😂
ikinciannelikseruveni metehaninannesiii aa ciddi misin ? İnternette cok pahali ya insallah orda uygundur cook sagol
metehaninannesiii ikinciannelikseruveni şimdi baktım sa markası Xiaomi markası gayet güzel fiyatı da 3.199 tl bu zaten uzaktan satış olarak alabilirsiniz markete gelmez evinize teslim ederler 22 nisan perşembe günü geliyormuş
ikinciannelikseruveni metehaninannesiii ben de baktim ayni anda :)) ama zaten nettede o fiyatlar ya :( daha uygun olur diye heycanlanmistim. Acaba performansi falan nasil kullanan yok mu hic
metehaninannesiii ikinciannelikseruveni o takip ettiğim sayfa trendyoldan aldı 4 tane link paylaştı hangisini alırsanız diye 1)Saami markasıydı 2980 to düşmüş şuan indirim de ama tükenmiş durumda 2)Rebiwo markasiydi 2999 tl dusmus suan indirimde 3)İxaomi markasıydı 2479 tl düşmüş oda indirimde
ikinciannelikseruveni Buketkucuk maleseeeef :( belki ilerleyen zamanlarda iner fiyati. Simdi yeni populer oldu diye boyledir belki
ikinciannelikseruveni metehaninannesiii canim o katlanmayan tipi. Katlananlar malesef bin lira daha fazla :( tesekkur ederim yine de 💜