suscarparimm 😃 yine nerelere gitmiş soru. Bence şu açıdan doğru birşey söylemişsiniz. Bebeğimin kilosu az çok diye düşünüp dertlenmeyin. Detaylı ultasona girdiğimde bende kilosunu sordum doktora. Bana dediki bebeğin kilosu boyu bunlar önemli değil. Bebeğin yaşı önemli. Eğer haftanızla uyumluysa kilosu az veya çok üzülmeniz ya da sevinmeniz gereken bir durum değil. Yine aynı şey bi iki hafta geri olan bebekler için de geçerli. Bunlara takılıp kendinizi üzmeyin güzel anne adayları 🤗