Naz2434 Kızlar selam , allah nasip ederse ikiz gebelik çok istiyorum ♥️ Allah inşallah herkesin gönlüne göre verir . Merak ettiğim her ay 2 defa yumurtlanır mı yoksa genetik meselesi mi ?
metehaninannesiii Naz2434 genetik öncelikle ailenizde ikiz doğum yapmış birileri varsa ihtimal daha çok oluyir ama bazen de tutmaya biliyor benim halam ikiz gebelik yaşadı ben 5.haftalıkken öğrenmiştim beta degerim çok yüksekti doktor ikiz gebelik olabilir demişti ama değilmiş
Sermec27 Naz2434 valla genetikte annem ikiz dogum yaptı ikiz kız kardeşlerim var babamın ikiz kardeşleri var annemin halasının ikiz cocukları var kayınbabamın ikiz kardeşi var her yerden ikiz ama 3 gebelik 3 ü de tek yani nasip neyse o oluyor istediği kadar genetikte olsun ben de bekarken falan cok ikiz isterdim evlenince hep ikiz rüyası görürdüm ama nasip olmadı 🥰
[silindi] metehaninannesiii canım ikiz gebelik anneden kıza geçiyor bildiğime göre hala sizi etkileyemez. Benimde ikiz teyzelerim var bende de şans var
[silindi] Sermec27 kesin olacak diye birşey yok ama bu hem anneden kıza geçiyor diye biliyorum annanem doğurmuş ama teyzemde annemde ikiz gebelik yok sans meselesi. Babbanem de ikiz doğurmuş. Ben bir yerde okumuştum anneden kıza geçen bir genmiş ve ikizlik durumunu anne belirliyor biliyorsunuz ki
Sermec27 [silindi] evet canım işte diyorum ya annemin oldu ikiz cocugu ama ne ablam ne ben ikiz dogum yaptık bu işler nasip işi Allah verince veriyor hayırlısı olsun 🥰