ilkbebekannesi napayım uzaktan eğitimden bıktım gerçekten Allaha şükür işimi seviyorum ama bilgisayar başında sürekli akşama kadar, öğrenciler desen dinliyor mu dinlemiyor mu belli değil, canları isterse geliyorlar derse ☺️ Çok stresli zaten son haftalarda ağırlaşıyormuş insan . Böyle biraz ev hanımı olmak istiyorum ☺️ Keyfini çıkaracağım 😂😂