Betuledem Kotlardan bir kaçı hariç oluyor şükür ama zaten genelde ev hali lastikli şeyler giyiliyor.( Rahat olması açısından) Zayıflamak için hiç bir şey yapmadım sadece günlük minimum 4 lt su içtim. Bir de şekerli şeyler süt yapmıyor bunun bilincinde olmak lazım, (anneleri pek dinlememek gerekiyor) bol su içince süt de oluyor inşallah 🌸
Bir de hamilelik çok güzel bir süreç, bu süreçte kiloyu kafaya takarak üzülmeyin, bu süreci kendinize zehretmeyin💞