Momsmoms Doktorumda çok memnunum ama arkadaşım erkek diye gelmek istemiyor bayan diye bu hanımı söylemişler Giden varmı hakkında 3-4 tane baya kötü yorum okudum kafam karıştı 🤷🏻♀️ Gideniniz varmı ? Tanısı yetersiz bir doktormuş sanırım🤷🏻♀️
Srpl07 Momsmoms Benmde arkadaşlarım gitmiş çok iyi arkadaş gibi oldgunu söylediler. Ben hamile kaldığımda oda izine çıkmış o yüzden ona başlayamadım. Olsaydı ona gidecektim. Şimdi olsa ona giderim.
Momsmoms Srpl07 bi kız onun yüzümden 5 aylık bebeğimizi kaybettim başka bir arkadaşım sol yumurtalığını kaybetti falan yazınca bi sogudukda biz🤷🏻♀️
Srpl07 Momsmoms Yani bilemiyorum şimdi hangi doktor hatasız iş yapıyor ki. Her doktorun yaptgı hatalar olablr sonuçta insanlar kimse kusursuz değil. Hangi doktor meslek hayatım boyunca hata yapmadım dese yalan olur. Birde bu bayanların görüşü Allah korusun bizlerde bebeğimizi kaybetsek doktora suç buluruz o psikolojiyle. Herşey Allahtan doktorunda ihmalide olmuş olablr 🤷♀️