kubra_karatekin LamiyaCetinkaya suni sancıdan sonra normal Doğum zor olmadı mı ben çok korkuyorum doğumdan
caglanurr Birrannee benimde gelmemişti 40+5 de sezeryan oldum suni sancı vereceklerdi senin gibi banada ürkütücü geldi yanaşmamıştım sezeryandan sonra doktor iyiki hiç denemedik doğuramazmıştın demişti
Birrannee caglanurr işte bide o dezavantajı var bazı insanlara dayıyolar suni sancıyı açılması da olmuyo sonra o kadar acıyı çektikten sonra bide sezeryana alıyolar yazık yani. Sen doğru seçim yapmışsın