Kızlar bugün test vermeye gittim nazım 140 çıktı. Tansiyonum normal. Doktor test sonucun çıkınca kadın doğuma git dedi. Çarpıntı hissetmiyorum ama sırada beklerken çok yoruldum o etkilemiş olabilir mi? Test sonucu çıkmadan bir şey de yapamıyorum panikledim biraz