Rabia-1 Birde hep bu Corona pandemisinden de oluyor evlerde yan gel yat 😡 ben pandemi olana kadar haftanın 4 günü spora gidiyordum çok aktif bir insandım yokuşları pire gibi çıkardım evlerde de durmazdik eşimle falan hep gezmeye sahile ormana yürüyüşlere giderdik yaz kış dinlemeden korona bir geldi çakılı kaldık evlerde evde kızımda var 5 yaşında havalar soğuk yürüyüşe çıkamıyorum onla çıksam çocukla yürüyüş ne olur habire soyleniyorlar yoruldum ettim birşeyler istiyor zulüm oluyor o yüzden evde böyle kalakaldım yorulmak bilmiyordum ya valla şimdi iki adım atıyorum nefes nefese o hallerimi çok çok özlüyorum doğumdan sonra en kısa zamanda tekrar sporu hayatıma dahil edeceğim inşallah spor çok güzel birşey onsuz olmuyor 😑