Ey_ser Bence hiç canını sıkma doktor evet önemli ama sen bilinçli ve güçlü olursan evde gene doğurursun. Doktorun senin moralini bozmasına izin verme. Doğumu yapacak olan sensin masallah baya da büyümüş bebeğin. Az kaldı son haftalar inşallah. Belki o Dr doğumuna denk gelmeyecek ama inşallah su gibi kolay bir doğumun olur 🌸