merveacikgoz Kızlar merhaba 5 aylık hamileyim cuma günü tahlil yaptırmıştım bugün sonuçları aldım doktor bende tiroid olduğunu ve üst sınırıda aştığını söyledi ben daha önce böyle bişey yaşamadım ilk kez çıktı nedir bu biraz moralim bozuldu yaşayan varmı
gulcicek0 merveacikgoz benimde son haftamda çıktı ilaç kullanıyorsunuz doğumdan 10 15 gün sonra kontrole gidiyorsunuz