Kızlar bugün tam 22 haftalık oldum 60 kiloyla hamile kaldım ilk 3 ay baya bi mide bulantısı olduğu için 3 kilo kadar verdim 57 oldum nerdeyse 1 ay oldu kilo almaya başlayalı bu arada geçen hafta detaylıya girdim bebek 401 He gayet normal ve uyumlu dedi ben şuan 61 kiloyum karnımda sanki minik bi top var hiç çıkmadı gibi sanki ben hiç kilo almamışım gibi gören hamile olduğumu anlamaz bile bu normal mi normalde karnın büyümesi gerekmez mi