Bsragrsy Merhaba arkadaşlar 20+3 haftalık hamileyim dün kasığıma bi ağrı girdi yürürken sağ bacağım çok ağrıyo ve kasığımda ağrıyo hala devam ediyor otururken uzanırken hiç bişey yok normal mi sizce ?