Fndmrplt Brcadn bununla ilgili cuma günü paylaşım yapmıştım 19 hafta kız olan çocuğum 19+6 da erkek cikti 😂😂 alışma evresindeyim 🥴
Cemremila Brcadn kızlarda pek yanılma payı olmuyor maalesef 😉 bende çok erkek istemiştim ama kız dedi ikincisi de kızım olacak boşver cicişleri çok güzel kızların tam süslemelik 😘
Zhraaltun Brcadn bilgin yok ama bizimde 11 haftalikken erkek dedi pipiyi bile gordum ama yinede emin olmadik 16.haftaya kadar yolu var bekkiyorz sabrszlikla😁
Zehraaa98 Brcadn hülya kulaya atmıştım ben Bülent yirciye atmıştım bide kendi doktorum esra Aktepe keskin😂
Mimhb Brcadn 13+2 cinsiyet tahmini için erken bi zaman değil doğruluk payı yüksektir ama siz yine bekleyin alışveriş için:) detaylıdan sonra yaparsınız
nazkeve geçen muayenemde doktorum iki türlü de gelişebilir net değil dedi yani böyle bir ihtimal var sanırım :)
Ozlmcgrci Brcadn ama 2.de 5.aya kadar göstermedi kendi ni bacaklariyla kapatiyordu hep detaylı ultrason da kiz dedi ben inanmamıştım hatta kesin mi diye sormuştum doktora 😀😀