mutluaile11 Kızlar geçen hafta randevüm vardı 25haftalık hamilerimi bebegim 700gram. Herşey yolunda doktorda normal dedi. Bu süreçten sonra nasıl sağlıklı bebeğime kilo aldırabilirim. Etrafımdan genelde sen zayıfsın bebeğinde zayıf küçük doğar (3kilo aldım toplamda 51kilyum)gibi şeyler duyuyorum. Veya zayıf bebeğe bakması daha zor gibi şeyler 😕
miniginannesi9 mutluaile11 benim bebek nornal gunune uygunken, üç haftada bebeğe 600 gram aldırdım. Her gün bı muz, bı kaşık pekmez, bı bardak süt, bı iki dilim kaşar 😊l
Merkun mutluaile11 normal gününe uygunsa neden daha fazla kilo aldırmak istiyorsunuz? Doktor zaten kilosu iyi demiş. Kilolu bebek iyi birşey değil ki. Dışardan konuşanlarıda takmayın doktorunuz boşuna okumadı :)
Muratnannesi mutluaile11 42 kilo ile hamile kaldım 56 ile doğum yaptım bebek küçük olacak dediler 3100 gr doğurdum sadece kendi sütümle aylık 2 kg aldı biz zayıfların sütü iyi yarıyor bebeğe korkma. Dışardan söylenenlere kulak asma bile
Merkun mutluaile11 daha önünüzde 15 hafta var :) bebiş her türlü kilo alır siz yeterki sağlıklı beslenin
E-Y mutluaile11 Öyle diyenlere şunu deyin, hamilelere söylememesi gereken bazı şeyler vardır. O kadar gereksiz bilgiyle dolduruyorlar ki beyinlerini gerçekte lazım olduğunda kullanamıyorlar. Kimsenin dediğini takmayın kafanıza 2500 ile 4000 gram arasi doğan bütün bebekler doktorların gözünde normal olarak görülüyor. 🌹
DemirleHayat mutluaile11 canim benim de o haftalarda o civardaydi normal dedi doktorum ki normal de çok takılma 🥰 zaten sonra baya hızlı alıyorlar
Bugcuu @mutluaile11 sen zayıfsın bebeğinde zayıf doğar algısı çok saçma. Ben 41 ile hamile kaldım şuan 56 kiloyum. 36 haftalık hamileyim bebeğim 2800/3000 kg civarıymış. İlk gebeliğimde de aynı kilo ile hamile kaldım 56 ile doğuma girdim oğlum 3995 doğdu. Tipimi görseniz sadece karnımda bir top var bacaklarım kollarım hamile kaldığım ilk gün gibi. Kaşar peynir, muz, badem ceviz tüketin bol bol 🥰
Syma-ma mutluaile11 22+4 de gittim 520 Gr dedi ben her gün 1 muz 3 4 ceviz 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi yiyorum kahvaltıya kaşar falan 😊
MerakliAnne61 Son 2 ayda 1 kg 1 kg alicak anne karninda korkma canim sen 3 kgden asa dogurmazsin az kilo almak bebege yariyor demek diger turlu anne sisiyorda ne oluyor sanki bebek ciliz kaliyor oneri olarakta kasar peynir aksam yatmadan once tahin pekmez ve muz yiyp yat direk bebege gidiyor bide sut yogurt
Alyaesmaa mutluaile11 Çok biliyiolar etraftakiler😂 Benim teyzem 50 kilo çocukları obez oluyo😂 birisi 4 bucuk kilo dogdu
idiloska Muz, kaşar, yumurta, süt, ceviz, badem, pekmez. Ben bunları yiyorum bebiş için. 29+0′da 1450 gramdı şimdi 30 oldum 150-200 gram almıştır, göbeğimin büyümesinden anlıyorum.