Esra_80 biberonlar ilk alındığı zaman kesinlikle kaynatilmasi lazım sonrasında kullandıkça mama yüzünden zaten hergün yıkanıyor
Emzik içinde geçerli yeni alınınca ve sonrasında en az haftada 1 kere kaynatılmalı
Ben suyu kettlede kaynattım büyük tencereye boşaltıp herseyi içine attım 15 dakika beklettim
(Bebek için plastik,cam veya silikon olan ne varsa bu şekilde kaynata bilirsiniz)