Biraz önce muayeneden geldim, hayırlısı ile haftaya salı güzel kızımızı kucağımıza alacağız 🥰 Dün gece kasık ağrılarım vardı sanırım sancı o oluyor 😄 ilk gebeliğimde yaşamadığım için bu tip şeyleri sancı mı ağrı mı bilmiyorum 😬 doktor 2 iğne yazdı(ciğer geliştirici mi dedim değilmiş ağrılar içinmiş.) birini yaptırdım, diğeri bulunsun belki tekrar ihtiyacın olur dedi. 36 haftalık olduk bu gün. Kilosu 2800/3000 civarıymış. Normal gelmek için zorluyor galiba baskı ve ağrılarım oluyor. Bakalım bir hafta içinde neler olacak 🤩 sizde durumlar ne kızlaaaaar ❣️