Elalya Son 1 saattir adet olacakmisim gibi agrim var uyutmuyor sizce sancimi hastaneye gitmelimiyim 34+3 haftaligim
oglusannesiii bende de oluyo ılık duş al bide gelip giden bi agri şeklinde mi. buyuk ihtimal sanci değildir.
Denizsevim Elalya sürekli Sancıysa korkma derim. Ama yine de kontrole gitmen de fayda olabilir. Birde yorma kendini.
Denizsevim Bence duş alma. Sancıysa doğumu hızlandırırsın. Bence doktorunla görüş. Olmadı kontrole gidersin için rahat eder. Gidene kadar da süre hesabını yapabilirsin. Ne sıklıkla geliyor sancılar. Birde dinlenince geçen sancı mı, yoksa git gide şiddeti artan sancı mı?
Elalya Denizsevim Surekli bi agri var ama arada 1 tık daha fazlalaşıyo boyle devam ederse sanırım gidecegim