Cicikus1 Kızlar merhaba. Dün gece hafif baş ağrısı vardı. Uyurum geçer diye düşündüm parol almadım. Ama sabaha karşı şiddetlendi. Ilaç da kullanmak istemiyorum. 16. Haftadayım. Olmamıştı bu zamana kadar en fazla 2 kere. Korkuyorum bu baş ağrıları normal mi ? Bengay kremle ovsam zararlı midir?
Syma-ma Cicikus1 bende migren var iki gün çektiğimi bilirim 😆 Şakaklarina masaj yap mentollü krem falan varsa sür iyi geliyor. Migren taşı almıştım ben farmasiden onu sürüyorum sonra da masaj .
Cicikus1 Syma-ma Benim de normalde de çok ağrır başım ilaçsız geçmez. Ama şuan korkuyorum gebelik zehirlenmesi falan geliyo aklıma.
Syma-ma Cicikus1 ben 22+6 dayım bu zamana kadar çok çektim baş ağrısını başka nedenleri de var kötüyü düşünme bence
Syma-ma Cicikus1 yorgunluk, rüzgara maruz kalma, üşütme, aç kalma, sigara dumanına maruz kalma, çok uyumak vs bu gibi şeyler de neden oluyor. Dinlen masaj yap yine geçmezse doktoruna sor geçmiş olsun 🤲