Betcey Bende aynı durumları yaşadım. Burun akıntım, boğaz ağrım, tat koku alamama ve halsizliğim vardı. Haliyle koronadan korktum. Test yaptırdım negatif çıktı. Doktorum ıhlamur, ballı limonlu su içebilir ve parol kullanabilirsin dedi. Açıkcası tek geçmeyen şey keskin tat ve koku alamamam. Endişe etmeyin ne olur ne olmaz bir test yaptırın. Kısa bir sürede iyileşirsiniz.