[silindi] Detaylı ultrasonda bebeğin böbreğinin haftasından ileri boyutta olduğunu öğrenenler oldu mu?
Mom084 [silindi] evet canım 21. Haftada böbrek genişlemesi çıktı, cok üzülmüştüm, ama şükür ilerleyen haftada geriledi üzülme sadece takipte kal her gittiğinde sor, Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
Ilkim_34 [silindi] 20. Haftada bende bi böbreğinin geniş olduğunu öğrendim canm takibini önerdi doktor 28. Haftada tekrar detaylıya girmemi söyledi perşembe günü randevum var inşallah düzelmiştir.
gmzcvk [silindi] evet benim bebegimde de cikmisti hafta hafta kontrolunu yaptilar, normal dogum oldu son hafta tamamen yok oldu dememisti doktorum o yuzden dogduktan 1 ay sonra cocuk doktoruna soyledim o da ultrason cektirdi cok sukur hicbir sorun cikmamisti ☺️ Insallah siz ve ayni durumu yasayan annelerimiz de guzel haberleri alirlar 🙏🏻🙏🏻
[silindi] Mom084 zaten doktor yapılacak bişey yok sadece takibinin yapılması lazım dedi ama işte insan pinpirikleniyor ister istemez 🙏🏻Amin inşallah
[silindi] Ilkim_34 inşallah düzelmiştir. Erkek bebeklerde sünnetle düzeldiğini kız bebeklerde de kendiliğinden düzeldiğini söyledi doktor ama bilgili değilim
Ilkim_34 [silindi] kiz bebek canm benim doktorda kendiliğinden geçebilir dedi bakalim rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin