Anneaksoy Eliz34 neden tek isim düşünmüyosun ya ben iki oğlumada iki isim koydum ama kullanmıyorum ikisini pişmanım o yüzden
Eliz34 Anneaksoy Emine ismini benimseyemedim ki kayınvalidemin annesinin adı çok istiyor diye kırmayıp koycaz, bu yüzden yanına ek isim istiyorum, aslnda Amine olsun tek isim olsun diyorum eşime ki Emineyle aynı isim onuda kabul etmiyorlar, yoksa bnde tek isim taraftarym
Alev16 Eliz34 aile büyüklerinin şu isim takıntılarını anlamıyorum Allahtan bizimkiler bişey demiyor deseler dahi izin verecegini sanmıyorum. eşim ve ben isimlerini koyduk kızlarıma
Anneaksoy Eliz34 bnimde eşim babasının adını koymak istedi Mustafa yanınada Mete ekledik abisiyle uyumlu olsun diye hep meteyi kullanıyoruz bu yönden haklısın
BirMuallime Eliz34 Emine İpek arkadaşımın adı belki ben alıştım diye hoş geliyor ama ben beğeniyorum 🤷