Ezgistn Merhaba 5+2 haftalık hamileyim. Dünden beri hayatımda yaşamadığım bir bel ağrısı yaşıyorum ve akıntımda hafif pembelikler var korkmam gereken bir durummu lütfen yardımci olurmusunuz?
svmeybgl Ezgistn akıntının hepsinden korkmamız gerekiyor bu gibi durumlarda direk doktora gitmememiz lazım . Bazen normal olabiliyorken bazen de bazı şeylerin belirtisidir .ne kadar geç kalırsak o kadar ihmal etmiş oluruz
fatMaff38 Ezgistn Merhaba canım böyle bir durumda ne olursa olsun hemen doktoruna gitmeni tavsiyr ederim hic vakit kaybetmeden hemde. Umarim her sey yolundadir
Sukranerolkaradag Strese girme ama normal adetlerin çok ağrılı geçiyorsa normalde hamileliğin şu evreesinde sancı ve akıntı olması normal. Yine de görün doktoruna.
KrlMlkSelmn Ezgistn akıntı ne renk olursa olsun ne kadar olursa olsun doktora gitmek gerekiyor Progestan başlıyorlar genellikle
Ezgistn Hepinize çok teşekkür ederim. Doktora gittim kesede bozulmalar olmuş iğne ve fitil verdi. İnşallah düzelir 😣
Denis19 Gebeliğin hiç bir döneminde kanama yada kam rengi akinti istenilen bi durum değildir demisti doktorum bana o yüzden yerleşme kanaması fln diye düşünüp ihmal etme