Mrve92 inşallah hepimiz sağlıkla evlatlarımıza kavuşuruz. Doktorunuz demiştir zaten ben de kendi yaptıklarımı anlatayım, evi 4 ay boyunca hiç süpürmedim bile kayınvalidem ve eşim haftada bir temizliğimi yaptılar. Yemek de yapmadım açıkçası doktor sağından soluna bile dönme dedi, eşim bi gün tost bi gün menemen idare ettik yine ailesi getirdi arada bi yemek. İğne vermişti haftada bir gidip vuruluyordum düzenli bir şekilde. Bide inanç çok önemli benim içimde hep bir şey olmayacağına dair his vardı, evet korku da vardı tabiki ama bi umut derler ya. O umuda tutundum iğneyle yatmakla inançla bu şekilde geçti.. Biraz uzun oldu ama yardımcı olmak adına yazdım🌸❤️