biyologelif Pnr72 şekeriniz yoksa. Kaşar, muz, tahin , pekmez, yoğurt ve et türevlerini çok tüketin. Özellikle kaşar ve muz
Tskaya Pnr72 Benimde o zamanlar 2.5 dedi ama normal dedi doktorum seninki neden öyle dedi ki simdi tereddütte kaldım yaaa
Gllpkr Pnr72 iki buçuk çokta düşük değil aslında benim arkadaşım doğurdu 2950 gayette iyiydi sizinde doğum haftanıza kadar 500 gr alsa 1 ay gibi bi süreniz var en kötü 3 haftanız var ballı muzlu ve cevizli karışık süt için her gece yatarken maden suyu öneririm kahvaltınızda peynir vs tüketin yoğurt bol yiyin ama bazı bebekler çok kilo almayabiliyo sağlığında sorun olmadıktan sonra doktorunuz olumsuz konuşmuş pekide size bişey önermedi mi
Aysegngr Pnr72 geçen gün bende gittim 1 hafta ilerde 35+3 üm adete göre ama ultrasonda 1 hafta ilerde 36 gorunuyo 2827 doktor normal dedi normal bence seninde
Gigy Pnr72 Gayet normal canım stres yapma geçen hafta gittim ben de, aynıyız hafta olarak 2600 demişti ,yanılma payı da oluyor ,sen sağlıklı beslenmeye devam et stres etkiler bebişi sağlıklı olsun da ,zayıf olması mühim değil 🌸
Esinnnnnnnnnnn Pnr72 benim bebegim 37+1 2 buçuk kilo yeni oldu. Ilk başta cok üzülmüştüm günlerce ağladım hatta. Ama inanin önemli olan bebişin sağlığı. Sağlığı yerinde olsun kilo nasıl olsa alır. Yemeklerden sonra 1 saat sol tarafina yat demişti doktorum sizde deneyin beslenmesi daha rahat oluyormuş.
Gamzii00 2.5 kg cok normal zaten o aralıkta olmasi gerekiyor bende 35+6yim bugun,2700 cikmisti bebegim
Gigy Pnr72 Her doktor farklı benim doktorum 29 da istemişti o zamandan beri her gittiğimde giriyorum ,stres yapmayın önemli bir şey nst girmeniz iyidir, 20 -25 dk sürüyor ☺️sağlıklı haberlere inşallah 🌸