Dilseb1509 Merhaba hanımlar anneler acil durum Ege şehir hastanesine giden varsa yazabilir mi doktor tercihi vs lütfen yazın hangi doktordan memnun kaldınız .?@**
DuruMom Dilseb1509 merhaba gebeliğimin başından beridir aygün hanıma gidiyorum çookk memnunum dilay hanımla ikisi arasında kalmıştım ama aygün hanımla elektriğimiz uyuştuğu için onunla devam ediyorum