duduatlas bu durumu bayadır yaşıyorum, 32+2deyiz şu an, geçen gün acil muayeneye gittim pembemsi lekelenmem oldu diye. Alttan muayene yaptı doktorum daha önce defalarca enfeksiyon ilacı kullanmama rağmen geçmemişti ama daha da artmış, doktorum yoğun mantar olduğunu söyledi fitil verdi 2 tane 3 gün arayla koyucam, ilkini koydum bugün sonuncuda sıra, baya rahatlattı yok artık yeşil akıntı ama ileride ne olur bilmiyorum, mutlaka bi doktorunuza görünün ve çatlasanız da bol bol su için 🤗😘