Nevarebeka hiç bişey yapamazsın maalesef 😁 ilk haftalarda öyle oluyor. Ben doktora söyledim hamilesin sen ne işin var yat uyu dinlen dedi 😂 vücut Seni bu sürece hazırlamaya çalışıyor, kalbin artık 2 kişilik atıyor daha fazla çalışıyor çok iş yapmışsın gibi yoruluyorsun bu çok normal. Bolca dinlenin, bırakın ev temiz olmasın eşinize de illa çeşit çeşit yemek yapmayın 1-2 çeşit olsun yapamıyorsanız o da kalsın İnşallah anlayışlı bir eşiniz vardır 🥰 12. Haftadan sonra rahatladım ben enerjim geldi çok şükür ama hala yoruluyorum artık ağırlaşmaya başladım iyice 29olduk 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun 🥰