ipeksenol bende siszin gibi hesaplıyoruz keşke hesapladigimiz gibi olsa bende 3 kilo aldım aslında 54 800 ile hamile kalmıştım 162 boyum ilk ay 53 kiloya düştüm şuan 25+2 56.35 olmuşum ama aşırı yiyorum artık dur demem gerektifini anladım kilo kaçınılmaz evet illaki almamız gerekiyor ama bunu sağlıklı ve bebeğime aldırmayın zamanı geldi geç bile kaldı ,😄😄 6 kilo falan alsam son üç ay diyorum en fazla diyorum ama sizin boyunuzda uzunmuş