Hayırlı olsun çok tatlı bir 2 yaş sendromunuz var maalesef. Çok zordur bilirim, Allah sabır versin. Sakin olun ve sinirinin geçmesini bekleyin. İlgisini başka yöne çekmeye çalışın. Seçenek sunarak istediğinizi yaptırmaya çalışın. O seçtiğini düşünsün. Kızmak, bağırmak hiç bir fayda sağlamıyor, muhakkak şefkatli davranılması lazım. Kolaylıklar dilerim size.