Symdmr1 Kızlar merhaba ben 1. Gebeliğimde dış gebelik yaptım sonra kan uyuşmazlık iğnesini vuruldum şimdi ise 2. Ye hamileyim doktorum 7 aylıkken bir daha kan uyuşmazlık iğnesi vurulacağımı söyledi bu durumu yaşayan varmı
17ekiiimmmm Symdmr1 evet benimde 2. Hamileliğim ilkinde oğlum pozitifti doğumdan sonra vuruldum bunda da 28 haftalıkken tekrar vuruldum
Symdmr1 17ekiiimmmm anladım canım tamam o zaman benimde aklıma takılı kaldı ondan merak ettim saol teşekkür ederim