Dmtkblt Kizlar bugün üzerimde bir kırgınlık var 27 haftalık gebeyim ıhlamur içiliyor mu acaba doktorundan onay alan var mı
ogrencianne35 Dmtkblt her dr farklı şey söylüyor benimki de bitki çayı kesinlikle içme demişti bende hatta 24.haftada acayip rahatsızlandım ayva , zencefil , armut , elma ve limon kaynatıp icirmisti annem çok çabuk toparladım
Ays0 Gerek görürsen soğuk algınlığı vs gibi durumlarda 1 fincan içebilirsin ama çay tüketir gibi de tüketme demişti
ogrencianne35 Dmtkblt yok yok ben içtim toz değil ama aklınız da olsun kaynatın ay tadı da çok hoş oluyor meyvelerle kaynayınca 😂❤
AybukeA Dmtkblt benim doktorum içebilirsiniz demisti, içine de tarçın at hatta demisti. Arada akşamları iciyorum 1 bardak