Cellist61 benim sancılarım 5 dk inmişti ve tüm gün nişanım geldi. Gece 12 de hastaneye gittim 3 cm açıklık dedi. Hastane ev yakın istersen git evde rahat rahat sancını çek sancı aralığım 2 dk düşünce gel dedi. Gece 4 de tekrar gittik sancı çıkıyor ama açıklık yok. Doğum koçumda geldi yürüyoruz squat yapıyoruz muayene oluyoruz 3 cm. 🤦 Sancılar arttı ben kıvranıyorum açılma artmıyo. En son epiduralle karar verdik. Yarım saat uyudum. Açılma olsun diye epiduralle suni de verildi açıklıkta tık yok. Ben tekrar sancıları hissetmeye başladım. Yerlerde sürünüyorum. 2. Epidural verildi. Sonra birden suyum geldi yarım saat önce 3 cm olan açıklık 8 cm. Bu seferde geliyorrrr diyorum. Dr bekle diyolar 🤣 doğumhaneye girdim 2.ıkınmada bitti. Yani demem o ki bana suni verildi ama açıklık olsun diye. Kendi sancım vardı ama açılmaya yetmedi.. zaten doktorum normalden yana suni taraftarı hiç değil.