Kizlar . Ben 26 +1 haftalik gebeyib. ALLAH ISTEYEN TUM TUMMM KADINLARA NASIP E5SIN BU DUYGUYU Aminn. Sag salim kucagimiza Almagimizi nasip etsin Amin.
Kan uyusmasligim var.
He ay tahliler yaptirdim.
Sabahda yaptiricam ve dr ne zaman igne vurulmasina karar vericek.
Siz kacinci haftada yani ne zaman yaptirdiz? Kacinci haftada ve acilimi nasil bir igne,? Vucudun neresine vurulur?