Merhaba arkadaşlar.
Galende normal(doğal) doğum yapan var mı aramızda doktorum normal doğum için Çınarlı hastanesinin daha iyi olabileceğini söyledi ama açıkçası Çınarlı pek içime sinmedi. Ücret olarak zaten çok yakınlar ekstadan galen covid testi ve foto çekimi de yapıyor .. Kafam karıştı açıkçası yepyeni hastaneninde kadrosu iyidir diye düşünüyorum ama çevremde doğum yapan yok🥲