Aysegulll94 Kızlar günaydın. İlk doğumum sezaryandı şuan 2. Ye hamileyim 25 haftalık olduk💕 merak ettiğim şu kaçıncı haftada alırlar bebeğimi 38 mi? Ne zaman gün verirler acaba ?
Gamzeoztrk Aysegulll94 merhaba 🌸 bende sezeryan olacağım son 20 🤩 doktorum 38 e girdiğinde alacağız demişti 🥰
Elifaltun Aysegulll94 nst ye girdiginizdeki sancilariniza bagli biraz..ama sorun olmadigi surece en gec 38+5 de aliyorlar yani 38. Haftada bekleyin 😊
Dilek58 Aysegulll94 benimde ikinci sezeryanm olucak ilk zorunlu olduğu için 40 haftalıktı geçen kontrolümde sordum tam 39+0 alırım dedi devlet hastanesi bu arada 😊
Aysegulll94 Gamzeoztrk merhaba, yaa ne güzel çok az kalmış sağlıkla gelsin inşallah🤩 ozaman 38 doğru tahmin etmişim 😅🤗
cryingbaby Aysegulll94 yoo tamamen kendi istegimle, hersey planli olsun istiyorum, ha normal dogumda dikis yemisim ha karindan diye dusunuyorum, Tabi bebek planimizin disinda gelmek isterse ona da bisey diyemem de.. ☺️
Elifaltun Aysegulll94 benimde oyle saydikca gecmedi gunler ama sukur 30 lu haftalara geldik bakalim darisi baainiza saglikla gelsin inslh bebisler 🥰
Alyamm_ Aysegulll94 Anne ve bebek te herhangi bir sıkıntı olmadıkça 39. Haftayı bekliyormuş devlet hastaneleri özel de genelde 38 ve 38+ larda alıyorlar 2. Gebelikte bende şehir Hastanesi’nde olacağım muhtemelen 39. Haftam da olacak doğum.
Aysegulll94 Alyamm_ anladımm hayırlısı artık🤗 bende şehir hastanesinde olucam ilki özeldeydi bu sefer devlette olacak kısmetse💕