37 haftalığım, dün eşimle yürüyüş yaptık perdeleri yıkayıp taktık camları evi temizledik halıları kaldırdık yıkamaya göndereceğiz bugün İnşaAllah. Aşırı yoruldum sahura kadar bi şeyim yoktu sahurdan sonra namaz kılarken kasıklarıma adet sancısı gibi bi sancı geldi. Yatağa yattım bacağımı hareket ettiremedim kasığım kasılmıştı çünkü. Adet sancısı gibi sancı beş dakika falan aralıklarla geldi gitti bacak ağrısı bel ağrısı da vardı aynı zamanda sıcak duş aldım sonra uyumuşum şimdi de belim ağrıyor sadece. Yorgunluktan mı oldu sizce yoksa doğum yaklaştı mı 🤩