Kızlar selam,
7+5 haftalık hamileyim ara ara bulantım oluyordu sabahları falan ama bir şeyler atıştırınca geçiyordu hiç kusma olmadı. Bu sabahta kahvaltı yaptım domates, salat falan hafif şeyler ama az önce çok aşırı kustum üst üste 2-3 defa bütün midem çıktı neredeyse gözümden yaş geldi boğazım bile acıyor. Normal mi bu? Gebelikte kusma nasıl oluyor doktora gidip gitmemekte kararsızım korkuyorum 🥺