Bugun 7. Haftama girdim 6 haftalıkken doktora gittim kese var ama normalinden daha küçük, bebek daha olusmaya baslamamıs dedi bu normal mi sizce. Boş kese olma ihtimali var mı çünkü karnımda en ufak şişlik mide bulantısı halsizlk vs hiçbir belirtim yok