Kizlar normal rutin kontrol için doktoruma gittim , bebeğe baktığı gibi sıvın fazla dedi , ben şeker yüklemesi yaptırmadım kendim ölçüm yaptığım için , şuan yine 3 gün düzenli takip et dedi ve diyet listesi verdi. Şekerden şüphelendi doktorum. Sonuçlar aslında normal ama korkuyorum , aminyon sıvısı fazla olan var mı ?