Fato089910
Kızlar bende Doğum yaptım sonunda..kızım oldu belis hira
Ama anlatılmaz 3 gündü resmen bugün 3 de doğdu kızım size yazıcm bir ara detaylı olarak 👍🏻☺️😉
Ilahe
Ayyy Nee guzel Allah Anali Babali Buyutsun İnwalllah 🤩😍🤗Sag elin bawima canim
Smy
3 günde nasıl oldu suni sanc falan mi
Fato089910
Kızlar ancak kendime geldim hatta gelemedim bile de yazayım istedim geçen hafta pazartesi 40 hafta dolduğu için doktorum doğuma çağırdı çünkü şeker çıkmıştı bende ani bebek ölümleri olabiliyormuş neyse gittik yatış yapıldı alttan bakıldı açılma var mı diye yok o gün öyle yattım ertesi gün sabah fitil verldi ip gibi birşey vajinadan hafif sancı vardı suni sancı da takıldı serum bakıldı açılma 2 cm anca olmuş ertesi güne kadar çektim yok yine açılma tekrar suni sancı artık saat 2 oldu bakıldı yine 3 açılma yani 10 gün dursam belki 10 cm olacak ama bende hal mi kaldı bağırmaktan sancıdan dedim nolur beni sezaryene al zaten oradaki doğuran Kadın seslerini duymaktan sancı mı kalıyor insanda baka bir dünya gerçekten doğum odaları Çarşamba günü 20 hazranda 2,5 gibi sezeryanla dünyaya geldi kızım iki gün kaldık hastanede çıktık Pzts kontrolde sarılık çıktı bir gün yattık yine hastanede düşürdük şu an evdeyiz iyiyiz çok şükür biraz gaz var damla kullanıyorum.. dünyadaki en güzel şey annelik zor da olsa şükürler olsun rabbime kızımı verdi bana cadımı 😊☺️ Hayırlı doğumlar tüm arkadaşlara inş kolay doğumlarınız olur ha şunu da ekliyeyim doğum odasındayken ben en az 20 kişi doğurup gitti yani 3 günde korkmasınlar bazıları geliyor açılmasız suni de takılsa iki ah ah ediyor koşturuyorlar çatala yatırıyorlar ingaaaa bi ses bebek doğuyor dönüşte de gülerek geliyorlar ay allah sizi de kurtarsın diyorlar bir de sanki gezmeye gitmişler biraz önce o bağıran başkası gibi 🤣😄 benim olmadı o başka ama çok istiyordum normal doğum en güzeli deneyin derim 👍🏻