Aleyy99 Dün bademcik şişmesiyle acile gittim 14+6 haftalık hamileyim boğaz iltihabı dedi doktor augmentin 1000 mg verdi , kullananınız var mı sizce kullanmalımıyım yoksa bitkisel bir çözüm mü düşünmeliyim :/
Burcu4135 Aleyy99 kendi doktorunuza danısın. Bende reflüden dolayı acillik oldum ilac aldım doktorum biraz kızdı böyle bir durumda beni niye aramadın dedi. Bemce kadın sogum doktoruna danıs biran önce.
Kbra290329 Canm sabah akşam elma sirkesiyle gargara yaptım boğazımı ve zencefil çayı içtim günde 1 tane ve 4-5 günde geçti. Bn ilaç kullnmaya korktum
Aleyy99 Kbra290329 Bende korkuyorum bir de çok yüksek dozda verdi , Teşekkür ederim deneyeceğim bunları 😇🤩
Aleyy99 Tugba6336 Evet acilde görüştüğüm doktorda kullanabileceğimi bir de kadın doğum doktoruna danış dedi ama ben bebiş açısından biraz tedirgin yaklaşıyorum zararı olur mu diye 🤦🏻♀️