Merhaba arkadaşlar
2.5 yaşında oğlum var 3 ay once düşük yaptım 5 haftalıkken düşükten sonra pataloji sonuçlarım herşeyi normal olarak çıktı sadece kan pıhtılaşması aklımda kaldı burdan okuduğum kadarıyla çok önemli bu kan pıhtılaşması adet dönemi pıhtı gibi oluyor bazen yoğun adet oldugum zamanlar doktora sormayı unuttum acaba kan pihtilasmasi olabilir mi bende genetik randevusu aldım gatadan 1 düşüğüm olduğu için bakarlar mi bana sonuçlar ne kadar sonra çıkıyor bilgi verirseniz çok sevinirm